Zet een geautomatiseerde marketingmachine op

E-mail is noch het eerste noch het laatste touchpoint in de levenscyclus van je contact. Met de Flexmail marketing automation zet je snel en eenvoudig complexe scenario’s op om je contacten op cruciale momenten van de perfecte boodschap te voorzien.

Stuur het juiste bericht naar het juiste contact op het juiste moment

Zet real-time informatie van je contacten om in gerichte en gepersonaliseerde flows, om zo je contacten van de perfecte opvolging te voorzien. Start snel met een van onze standaard flows, of bouw je eigen automation flows op maat van jouw doelstellingen. Zo genereer je meer ROI, zonder er meer tijd of energie in te steken.

Beweeg je contacten door heen je pipeline via geavanceerde lead nurturing campagnes

Zet het gedrag en de eigenschappen van je contacten en prospecten in voor je marketing. Creëer eenvoudige flows en complexe scenario’s met meerdere touchpoints via een intuïtieve en visuele automation builder. Stimuleer de sales en zet prospecten om in klanten door hen op de juiste momenten door te verwijzen naar sales of een aanbieding op maat te versturen.

Track het gedrag van je contacten op je website via Web tracking

Analyseer welke pagina’s je contacten op je website bezoeken en gebruik die informatie om hen in te bewaren in interesselabels, nieuwe workflows te lanceren en specifieke campagnes te triggeren. Laat je website praten met Flexmail om specifieke gegevens van je contacten uit de Flexmail database op te vragen en formulieren in te vullen.
Wil je nog meer informatie over de impact van je e-mailcampagne? Ontdek in je campagnerapport welke acties je contacten op je website ondernemen na het ontvangen van je e-mailbericht.

Beheer je social media activiteiten binnen je vertrouwde Flexmail omgeving

Beheer je social media accounts en diverse feeds, plan posts in, ga in interactie met je doelgroep en bekijk de rapporten van je verschillende accounts. Via de search op je dashboard ontdek je posts die de voor jou relevante keywords bevatten. Zo kan je snel inspelen op mogelijke customer service issues, track je de reacties op je online marketing campagne of krijg je een overzicht van feedback over je laatste lancering.