Flexmail Retail Solution

Als Retailer beschik je over verschillende kantoren, winkels, afdelingen of filialen, met elk hun eigen e-mailmarketing campagnes. Hierdoor kan het moeilijk zijn om een overzicht te bewaren, de huisstijl te bewaken en conversies op te voeren. De Flexmail Retailmodule laat je toe om eenvoudig nieuwe gebruikers toe te voegen, met elk hun eigen rechten binnen jouw account.

Met de Flexmail Retail module beschik je over een multi-user account voor een eenvoudig beheer en van je kantoren of filialen. Als administrator behoud jij altijd een overzicht van alle resources, gebruikers en campagnes. Zet voor elke gebruiker uitgebreide rechtenprofielen op. Met de Approval Flow beschik je over een intern communicatiesysteem, waarbij je gebruikers eerst goedkeuring dienen aan te vragen alvorens ze hun campagnes kunnen versturen.

Gebruiksvriendelijke tools voor hen, moeiteloos beheer voor jou

Geef je gebruikers de juiste tools in handen om de business te laten groeien

Je team zal kunnen genieten van de steeds groeiende lijst van intuïtieve Flexmail features voor het eenvoudig opzetten van campagnes die perfect aansluiten bij de huisstijl en strategie. Elke gebruiker beschikt enkel over zijn eigen resources en berichten, templates, lijsten of mappen die jij of andere gebruikers met hem delen.

Bewaak de consistente branding en ervaring voor alle contacten

Dankzij de gebruiksvriendelijke beheerfuncties van Flexmail kan jij je focussen op het optimaal ondersteunen van je gebruikers. Creëer, verzamel en deel templates, contactlijsten, files, afbeeldingen en ander marketingmateriaal.
Daarnaast blijf jij steeds een overzicht behouden van alle activiteit en rapporten over je gebruikers heen.

Als beheerder krijg je toegang tot:

  • Multi-user account voor een optimaal beheer van je filialen of kantoren
  • Approval Flow om goedkeuring te verlenen alvorens een gebruiker kan versturen
  • Een constant overzicht van resources, gebruikers en campagnes
  • Een optimaal beheer van toegang en rechten voor elke gebruiker
  • Optimale samenwerking tussen gebruikers binnen eenzelfde pool
  • Apart rechtenbeheer voor bestanden- en afbeeldingenbibliotheek
  • Een handige push functie om berichten, lijsten en templates naar een selectie van gebruikers te delen

Creëer een multi-user account die perfect beantwoordt aan jouw unieke organisatiestructuur

Zelf gebruikers toevoegen en beheren

Creëer ongelimiteerd gebruikers voor je filialen met hun eigen gebruikersnaam en paswoord, waarbij jij steeds toegang tot alle resources van je gebruikers behoudt. Laat bepaalde gebruikers toe om zelf hun eigen subgebruikers aan te maken.

Rechtenbeheer met profielen

Stel gedetailleerde rechten in voor elke gebruiker, om zo zijn toegang te limiteren tot bepaalde onderdelen van het platform. Wijs elke gebruiker optioneel toe aan één of meerdere pools.

Optimale samenwerking met pools

Verzamel gebruikers die samen bepaalde resources gaan delen binnen een pool. Zo zet je uitgebreide samenwerkingsmogelijkheden op. Alle gebruikers binnen één pool kunnen bestaande en nieuwe resources van elkaar zien en/of beheren.

Lijsten, berichten, templates en media delen

Resources als berichten en lijsten die jij aanmaakt als administrator kunnen worden  gedeeld naar een of meerdere gebruikers, waarbij jij bepaalt of je gebruikers de resources enkel mogen raadplegen of beheren. Op die manier stuur je bijvoorbeeld de maandelijkse nieuwsbrief door naar je kantoren, die zij verder kunnen bewerken en versturen naar hun klanten. 

Gecentraliseerd creditsbeheer

De e-mailcredits worden centraal aangekocht door de administrator. Hierbij behoud je steeds een overzicht van het verbruik van elke gebruiker.

Gecentraliseerde rapportering

Behoud als admin op ieder moment een real-time overzicht van alle campagnes, berichten, lijsten en rapporten voor al je gebruikers en filialen.
De Retail oplossing van Flexmail biedt ons de mogelijkheid om onze e-mailcommunicatie gecontroleerd te delegeren naar onze verschillende vestigingen. Gebruikers aanmaken en rechten toewijzen zijn in een handomdraai geregeld en dankzij het toevoegen van eigen templates zorg je ervoor dat de huisstijl van het bedrijf wordt gerespecteerd. Wie nog een stapje verder wil gaan, kan dankzij de goedkeuringsmodule alle berichten nakijken vooraleer ze effectief de deur uitgaan. Voor ons is deze oplossing uiterst efficiënt en zeer gebruiksvriendelijk.
Linda Borghgraef, Diensthoofd Marketing & Communicatie, Febelco

Contacteer ons voor meer info rond uw oplossing